Van digitaal worden naar digitaal zijn
Tweeënhalf jaar geleden legden we het fundament voor onze digitale transitie. Nu gaan we over van digitaal worden naar digitaal zijn. Ons doel is duidelijk: een perfecte customer experience, gesmeed uit het beste van mens en technologie.
Een werkgever waar je je thuis voelt
Corona voerde de boventoon in 2021. Een grote opdracht – en verantwoordelijkheid – om onze mensen gezond, veilig, en verbonden te houden. Gelukkig zetten we vóór de pandemie al stappen richting hybride werken.
Voor elk talent een plek
Wie je ook bent, je mag er zijn bij VodafoneZiggo. Wij geloven namelijk dat diverse en inclusieve teams de beste prestaties en de blijste medewerkers opleveren.
Jong en oud meenemen in de digitale samenleving
Supersnelle ontwikkelingen! Steeds nieuwe kansen! Dat hoor je vaak als het over digitalisering gaat.
Security: hoge ambitie en stevige maatregelen
Het is heel simpel: als het om veiligheid gaat, willen we de beste van de klas zijn. In 2021 hebben we die ambitie bepaald, en sindsdien zetten we stappen om dit te bereiken.
Zo beschermen we de privacy van onze klanten
Streamen, surfen, bellen – onze miljoenen klanten vertrouwen ons met hun persoonlijke data, van hun online activiteiten tot de factuurgegevens. Dit geeft ons als telecomprovider een stevige verantwoordelijkheid.
Alles voor een gezonde wereld
In onze hele organisatie spelen duurzaamheid en circulariteit een steeds grotere rol. Van een groeiend bewustzijn onder onze medewerkers tot stevige ambities en meetbare resultaten.
We verduurzamen onze operatie
Door voortdurend te kijken naar hoe we onze operationele activiteiten kunnen optimaliseren, verbeteren we onze energie-efficiëntie, verminderen we onze uitstoot en brengen we de hoeveelheid benodigde grondstoffen verder terug.
Samen met onze klanten worden we circulair
VodafoneZiggo wil bijdragen aan de overgang naar een kringloopeconomie. Een wereld waarin we producten zo lang mogelijk gebruiken en grondstoffen steeds opnieuw inzetten. Wanneer die cirkel echt rond is?
We inspireren en activeren onze medewerkers
Onze mensen spelen een sleutelrol in de transitie naar een duurzamer VodafoneZiggo. We steken er daarom veel tijd en energie in om hen te informeren, betrekken en inspireren.