Introductie

Ons netwerk is de basis van alles wat wij als VodafoneZiggo doen. Een netwerk dat hoogwaardig, toekomstbestendig en duurzaam is. Dat mensen verbindt, zeker in tijden waarin dat niet zo vanzelfsprekend is. Of op plekken waar het dat niet is. Zoals rampgebieden waar de Vodafone Foundation met instant netwerken mensen verder helpt als hun gewone leven plots helemaal tot stilstand is gekomen.  

In eigen land zetten we dat netwerk kracht bij met een focus op onze klanten. Onze innovatieve producten en diensten maken het leven van zowel consumenten als zakelijke klanten makkelijker. Van snelle wifi en een digitale simkaart tot de nieuwste IoT-oplossingen en Smarter Working op afstand. En die producten en diensten zijn natuurlijk niets zonder de beste customer service. Daar gaan we voor, door goed te luisteren naar onze klanten en die service continu te innoveren. Dat kan ook niet anders in een organisatie die zelf steeds verder digitaliseert, en waarin medewerkers het beste uit zichzelf halen om klanten nóg beter te bedienen.